Modernistas höst utgivning 2015

Jag fick hem denna fina katalog för någon dag sedan och jag har redan spanat in en hel del intressanta böcker.
 
 
Dimensioner - Sofie Berthet: En ny svensk ungdomsbok som verkar spännande
Änglafall - Susan Ee
Jag var här - Gayle Forman: Jag har tidigare läst Om jag stannar av Forman och gillade den supermycket
Pretty Little Liars - Sara Shepard: Jag har tittat på serien och tycker om den så boken måste läsas
Eldtronen - Rick Riordan: Den röda pyramiden var bra och fortsättningen är efterlängtad
Utpost - Ann Aguirre: Jag hoppas att Utpost är minst lika bra som Enklav
 
Lola och pojken i huset bredvid - Stephanie Perkins: Efter Anna och den franska kyssen är det här en bok jag längtar mycket efter 
 
Vilka höstutgivningar ser ni fram emot? 

Kommentarer:

1 Maja - böcker, tv/film, musik och vardag:

Änglafall är riktigt bra och rätt annorlunda från hur man kanske brukar tänka sig böcker om änglar. Jag ska, så fort jag känner att jag har råd, köpa den tredje och sista boken i trilogin som nyligen kom ut och jag har hört en hel del bra saker om den. Hoppas du tycker om Änglafall, jag tyckte riktigt mycket om den och gillade uppföljaren ännu mer, det är en väldigt bra serie! :D

Svar: Vad kul! Har inte hört så mycket om boken eller trilogin, men nu vill jag helt klart läsa den! :D
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: