Månadslista - Februari

Lästa böcker: 3st
Black Ice
Svenhammeds journaler
Bryta om
 

Engelska böcker: 0

Andra böcker: 0

Ljudböcker på svenska: 0

 

Ljudböcker på engelska: 1
We Were Liars

 

Recenserade böcker: 4st
Half Bad - Ondskans son

 

Påbörjade serier: 0

Avslutade serier: 0

Bokhändelser: Bokrean!

Bästa bok: Bryta om

Böcker jag ser fram emot: Den röda pyramiden

Köpta böcker: 4st
Beautiful Creatures - Mörka drömmar, livsfarlig kärlek
Beautiful Creatures - Svåra val, magiska hemligheter
Och bergen svarade
Sophies Historia

 

Utmaningar/tävlingar: 2st
Läsutmaningen 2015
Kaosutmaningen 2015

 

Februari har varit en relativ lång månad på vissa sätt och jag hade ett bra läsflyt i januari som jag ville ta med mig in i februari månad, men det blev inte så mycket läsning. Jag har varit sjuk och ibland läser jag mer då, men nu läste jag mindre. Jag har inte läst någon superbra bok den här månaden, men både Bryta om och Svenhammeds journaler var bra på olika sätt. Vad har ni läst i februari? Är ni nöjda över den läsningen? :)


Kommentera här: