Månadslista - Januari

Lästa böcker: 6st
Prodigy
Champion
Livet efter dig
Livet före Legend
Half Bad - Ondskans son
Röda rummet

 

Engelska böcker: 0

Andra böcker: 0

Ljudböcker på svenska: 0

 

Ljudböcker på engelska: 0

 

Recenserade böcker: 7st
Nattens cirkus
Tordyveln flyger i skymningen

 

Påbörjade serier: 1st
The Half Bad Trilogy

 

Avslutade serier: 1st
Legend-trilogin

Bokhändelser: 0

Bästa bok: Livet efter dig, Prodigy

Böcker jag ser fram emot: Black Ice

 

Köpta böcker: 1st
Min mormor hälsar och säger förlåt

Utmaningar/tävlingar: 5st
Läsutmaningen 2015
Kaosutmaningen 2015
Läs-A-Lot
Tävling om Mörk ängel
Utlottning av presentkort och tävling om Jag ger dig solen

 

Den första månaden av året tar slut idag och det känns som att jag har fått en bra start på det nya bokåret. Jag har läst sex stycken böcker, varav några var riktigt bra. Det som jag vill förbättra snart är läsningen av engelska böcker. Jag har precis börjat läsa Black Ice av Becca Fitzpatrick och jag har ganska höga förväntningar på boken. Jag hoppas den är bra! Som ni ser är jag också med i en hel del tävlingar och utmaningar. Vi får se hur det går med det. Hur har januari varit för er? :)