Harry Potter

Åh! Jag har verkligen, VERKLIGEN sugits rätt in i Harry Potter-världen. Jag läser böckerna. Jag tittar på filmerna och jag känner bara hur kan det vara slut? Snart når jag bok sju och film sju, men jag vet också att jag kan läsa om alla, se om alla igen. Dessutom så kan jag ju läsa böckerna på engelska, men jag är lite kluven till det. Det känns som om allt kanske kommer bli mindre bra, för att alla Harry Potter-saker kommer heta något annat, eller hur? Ni som har läst böckerna på både engelska och svenska. Hur känner ni? För å andra sidan tänker jag att serien kanske är ännu bättre på orginalspråket. 

Kommentarer:

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

båda varianterna är fantastiska! <33

Svar: Kanske får läsa de på engelska om några år då! :)
inutienbok.blogg.se

2 Sofies bokblogg:

Åh, Harry Potter är alltid bra! Såg att böckerna ligger på topplistor över mest sålda just nu, trots att de ändå har rätt många år på nacken nu. Men det är ju inte så konstigt med så väldigt bra böcker!

Svar: Ja, det är de! Imponerande böckerna är ju nästan lika gamla som jag. Nej, precis! :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: