Jag har flyttat!

Jag har flyttat och också börjat studera på högskola. Det har varit ganska mycket så här i början och fortsatt har jag mycket att göra. Det innebär att det kan vara svårt att hinna med bloggandet, men jag ska försöka. Jag hade precis fått upp läsfarten och jag var mitt i Sista riket av Brandon Sanderson. Jag ville bara läsa vidare och då kom studentlitteraturen... Det innebär att jag bara hunnit läsa några få sidor sedan dess och det är verkligen så tråkigt. Det är bara att acceptera att det får vara så ett tag och att jag får läsa när jag väl får tid igen. Förhoppningsvis finns det lite tid redan nästa helg. 
 
På bilden syns de få böcker som jag tagit med mig hit. Jag hoppas jag kan läsa alla snart och åka hem och byta ut dem mot nya! :)

Kommentarer:

1 Lena C:

Vad härligt med en så liten TBR-hög som man sedan kan bara byta ut mot nya :) Lycka till med studierna och hoppas det inte tar upp alltför mycket av din lästid.

Svar: Ja, det finns ju något positivt med att ha så lite böcker med sig. Sedan finns ju alltid biblioteket om det är kris! :) Tack så mycket! Förhoppningsvis blir det mer tid för läsandet snart! :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: