Need A Boost?

 
Jag behöver verkligen en boost i läsningen. Att ha varit utan läsningen så pass länge som jag har varit nu känns konstigt, lite tomt. Jag mår bra av att läsa och jag vill läsa. Det är som att uppehållet i bloggen atoumatiskt blev ett uppehåll i läsningen och det är ju inte så konstigt eftersom det beror på samma anledning mitt pluggande. Ja, ja nu ska jag försöka läsa lite mindre studentlitteratur och mycket mer annan litteratur! Jag har faktiskt börjat på det spåret. I helgen började jag läsa en ny bok. 
 
Hur det går med mina mål? Det går ju inte så bra och troligen hinner jag inte läsa 20 böcker på två månader, men man vet ju aldrig. 
 
Hur gör ni när ni ska hitta tillbaka till läsningen? :)

Kommentarer:

1 Sofies bokblogg:

Det har gått över förväntan med mina mål i år! Siktade på att läsa 75 böcker, men är snart uppe i 100!
När jag har läskramp försöker jag läsa korta, snabba böcker, alternativt någon jag känner på mig att jag kommer gilla mycket, med andra ord: ingen bok jag "borde" läsa, utan mest för skojs skull.
Hoppas du får tillbaka läslusten! :)

Svar: Åh! Det är superbra! Den dagen jag kommer upp i sådana mängder kommer jag vara superglad! :)
Tack för bra tips! Ja, det hoppas jag med! :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: