Tack för tipset!

Tack för alla serietips. Jag hade svårt att bestämma mig, men till slut fick det bli The 100 som jag valde att börja titta på nu. Jag gillar den verkligen och jag vill läsa böckerna! Tv-serien The 100 är nämligen baserad på den första boken i trilogin The 100 av Kass Morgan. Är det någon som har läst böckerna? Är det någon som har läst böckerna och sett serien? Är det stora skillnader? :) Är på avsnitt fem nu så har inte kommit så långt, men vill bara se vidare. Jag tycker att serien bara blir bättre och bättre! 
 

Kommentarer:

1 Filippa:

Jag äääälskar The 100 men jag har inte läst böckerna! Har hört att de ska vara mycket sämre än serien :)

Svar: Serien är jättebra hittills! Synd, man blir ju nyfiken på böckerna. :)
inutienbok.blogg.se

2 Emelie Karlsson:

Riktigt, riktigt bra serie!

Svar: Ja, hittills håller jag verkligen med! :)
inutienbok.blogg.se

3 Petra:

Jag har läst första boken och gillade den mycket. Har inte sett serien än dock, men vet att det är lite saker åtminstonde som ändrats. Bland annat så finns det en karaktär (vars perspektiv man följer i boken) som inte alls är med i TV-serien. Jag är däremot mer sugen att se serien än att läsa böckerna, så därför har jag inte tagit mig för uppföljarna ännu. :)

Svar: Åh! Vad kul! Jag skulle vilja läsa böckerna, men gör det nog efter serien i så fall. Okej, då är det nog bra med lite distans mellan att se serien och läsa böckerna. :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: