Vad läser jag nu?

Jag har som ni kanske märkt inte läst speciellt mycket på ett tag nu. Jag har inte ens öppnat en bok på flera veckor. Ingenting som gör mig glad direkt, men det finns ingen tid för läsning just nu. De små stunder jag har kunnat läsa har jag bara kunnat läsa en e-bok och det har blivit Wallflower av Stephen Chbosky. När det här är över ska jag kasta mig över Four och sedan Allegiant! Längtar! Längtar! Är det någon som har läst Wallflower eller The Perks of Being a Wallflower? Vad tyckte ni? Jag tycker den är lite annorlunda, men jag har inte kommit så långt än. 

Kommentarer:

1 Elvira:

Åh, Wallflower är cirkus bäst enligt mig! <3

Svar: Vad kul att du gillar den så mycket! Jag hoppas verkligen att jag också kommer göra det! :)
inutienbok.blogg.se

2 Lena:

Jag har haft The Perks of Being a Wallflower hur länge som helst i bokhyllan, men ännu inte plockat upp den. Kanske det vore dags snart.

Hoppas du får lite mer tid till läsning snart :)

Svar: Ja, du borde börja läsa den snart! :)
Ja, det hoppas jag med! :)
inutienbok.blogg.se

3 Petra:

Jag gillade Perks, men inte lika mycket som så många andra. Charlie är dock superhärlig. :)

Svar: Ja, han är speciell. Jag gillar honom! Jag tycker inte riktigt så mycket om den, men jag får vänta och se vad jag tycker senare. :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: