Mitt år i böcker

Mitt år i böcker enligt Goodreads. Det är ju lite som förvånar mig. Jag är ganska medveten om min läsning och betygssättning, men jag trodde inte att det var så många sidor som jag hade läst. Visst är jag besviken över att jag inte nådde mitt mål, men jag har vetat om hur det skulle gå nu ett tag så jag var beredd på det. Att jag i snitt ger varje bok nästan fyra i betyg är inte konstigt. Jag har jättesvårt att betygssätta och ger hellre högre betyg än lägre (det är därför jag inte har betygsättning på bloggen). Jag gillar den fina utvärderingen på Goodreads jättekul och motiverande! Hur har det gått för er?:)

Kommentarer:

1 Amanda:

Tycker också den utvärderingen var rolig :) min statistik finns i det här inlägget: http://momentswithme.blogg.se/2016/january/bokstatistik-tvatusenfemton.html

Svar: Vad kul! Ska titta hur det gick för dig! :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: