Författare jag vill läsa uppdatering 3

Jag har tidigare skrivit om författare jag vill läsa böcker av och nu har jag faktiskt läst en hel del av dessa författare. Här hittar ni tidigare inlägg om författarna. Det roliga är att jag har gillat alla böcker jag har läst av författarna hittills! 
 
Läst:
 
The Fault in Our Stars, Paper Towns, Looking for Alaska => Will Grayson, Will Grayson, An Abundance of Katherines
 
Livet före Legend, Legend, Prodigy, Champion
Den unga eliten => The Rose Society
Enklav => Foundation, Endurance, Outpost, Restoration, Horde
Frost, Feber, För evigt => Sinner
 
Den röda pyramiden => The Throne of Fire, The Serpent's Shadow, The Kane Chronicles Survival Guide
 
Har ni läst någon av de böckerna/serierna jag ännu inte har läst? Var de bra? 

Kommentarer:

1 Tina:

Jag är väldigt sugen på att läsa något mer av James Dashner, gillade Maze Runnerserien så mycket :) Av John Green har jag bara hunnit läsa the fault in our stars, men där har jag iallafall några fler står i bokhyllan.

Svar: Ja, jag med! Hans andra serier verkar också intressanta särskilt The Eye of Minds tycker jag. Vad roligt då har du nog en hel del att se fram emot! :)
inutienbok.blogg.se

2 Sofies bokblogg:

Jag gillade "Will Grayson Will Grayson" väldigt mycket!

Svar: Vad kul! Jag har gillat de böcker jag har läst av John Green så jag är nyfiken på alla de andra också. :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: