Nya böcker och skålen svämmar över

Det har blivit ytterligare några böcker och nu svämmar inte bara mina hyllor över utan också skålen med olästa böcker börjar bli full. Det konstiga är att jag bara blir glad av all läsning som väntar mig. Seven Up, Hard Eight och To the Nines av Janet Evanovich hittade jag på loppis. Jag har sedan tidigare lyssnat på den trettonde boken i den här serien och gillade den humoristiska handlingen. Den unga Eliten av Marie Lu har jag velat läsa ett bra tag och nu dök den upp i lådan. Ett stort tack till Modernista för recensionsexemplaret! 

Kommentarer:

1 Jannica Lindmark:

Vad smart att ha en skål med olästa böcker! Bara att dra en lapp istället för att vela hur länge som helst. Något sånt ska jag också fixa :)

Svar: Ja, det fungerar ganska bra! Så fort jag ska läsa någon bok av de olästa i hyllan så drar jag en lapp. :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: