Den Lille Prinsen och Modernistas sommarutgivning 2015

Igår blev jag överraskad av två fina paket från Modernista. I det ena låg den fina klassikern Den Lille Prinsen och i den andra låg Modernistas sommarkatalog för 2015. Tack så mycket Modernista! 
 
Jag har tittat lite i katalogen och är intresserad av flera böcker. Jag blir som alltid imponerad av Modernistas utgivningar. De ger ut bra böcker, aktuella böcker och de gör det snabbt. Modernista är helt klart ett av mina absoluta favoritbokförlag! 
 
Böckerna som jag är mest intresserad av är: 
Röd drottning - Victoria Aveyard
Monstrumologen - Rick Yancey
(Cinder, Scarlet) Cress - Marissa Meyer
 
Har ni spanat in några böcker som ges ut i sommar? :)

Kommentarer:

1 Elvira:

Fick också hem dem idag - blev så glad! Lilleprinsen tycker jag är jättefin, med färgbilder och allt! Är intresserad av precis samma böcker som du, faktiskt riktigt intresserad. Älskar Modernistas utgivning.

Svar: Ja, jag blev också superglad och Den Lille Prinsen är så fin! Vad kul! Ja, Modernista levererar. De sätter helheten: bra titlar, fina omslag och snabb översättning. :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: