TV-serier

Jag har aldrig tittat särskilt mycket på tv-serier, men för några år sedan såg jag One Tree Hill som jag gillade väldigt mycket. Efter det påbörjade jag flera serier som jag aldrig avslutade tills jag såg The Mentalist. Jag är lite små förtjust i deckare och hade sett några avsnitt här och där av The Mentalist och det visade sig att jag tyckte om hela serien. Det ska vara lagom spännande, absolut inte för spännande och det är precis vad den serien är. Jag följer också Pretty Little Liars och tittade på Once Upon A Time, men den femte säsongen har gjort mig besviken och även om jag har försökt att titta har jag gett upp varje gång.  Efter det har jag sett tio säsonger av Bones, och det är helt klart min favoritserie sedan jag såg One Tree Hill. Det är den perfekta kombinationen av mys-deckare och humor. Just nu tittar jag på Hawaii Five-0 som är sådär lagom bra. Jag tittar, men det är bara några få avsnitt som jag har känt något extra för.
 
Är det någon som har några tips på serier att titta på? :) 

Kommentarer:

1 Filippa:

Jag har MASSA serier att tipsa om!!! Mina favoriter är Modern Family, Prison Break, Game of Thrones, The Walking Dead, Orphan Black, Orange is the New Black, LOST, Daredevil, The 100, Misfits, Revenge, Revolution, Unbreakable Kimmy Schmidt och Homeland :) Ganska många men älskar alla sååå mycket! Men en serie som typ alla ÄLSKAR är prison break så den borde du se :D

Svar: Tack så mycket! Då vet jag vilken serie som borde stå högt på min lista. Har som sagt aldrig varit en serie-person, men det är så praktiskt. Jag kan se på en serie och diska, hänga tvätt, laga mat och så vidare. :D
inutienbok.blogg.se

2 Amanda:

Har du inte sett OC så gör det :)

Svar: Jag började se OC för jag tyckte den var bra, men jag såg bara säsong 1. Jag kanske borde ge den en andra chans? :)
inutienbok.blogg.se

3 Amanda:

Det tycker jag absolut du ska göra ^^ kan även tipsa om Orphan Black, också väldigt bra serie

Svar: Då får jag göra det! Tack så mycket för tipsen! :)
inutienbok.blogg.se

4 Anna:

Kan tipsa om Bates Motel, upptäckte den serien rätt sent men maratonsåg de två första säsongerna på några dagar. The 100 är också rätt underhållande om man gillar drama/äventyr/sci-fi. Supernatural om man vill ha lite spänning/övernaturligt. Vill man ha nåt mer lättsamt/nåt att slötitta på så finns det några säsonger av Merlin att plöja igenom och den serie jag roar mig med just nu: Finding Carter, som känns som en typisk "ungdomsserie" :)

Svar: Den första serien har jag aldrig hört talas om, men den verkar spännande. De andra verkar också bra. Tack så mycket för tipsen! :)
inutienbok.blogg.se

5 Gabriella:

Åh det finns så många bra tv-serier... haha x) Kanske Suits, den tycker jag själv väldigt mycket om. Game of Thrones såg jag att någon redan tipsat om men den är ju amazing så säger den igen ;) Black sails om du gillar pirater, the originals om du gillar vampyrer/varulvar, Brooklyn nine-nine är en bra komediserie. Skulle nog kunna rabbla ännu fler men här är några jag följer iaf! :D

Svar: Tack för tipsen! :D
inutienbok.blogg.se

6 Petra:

Jag älskar TV-serier, så jag kan tipsa om flera. Allra helst Veronica Mars (eftersom du gillar deckare) och Buffy the Vampire Slayer, vilka är mina största favoriter. Sedan älskar jag också Arrow, The Flash, Agents of S.H.I.E.L.D. (jag gillar superhjältar), Vampire Diaries, Criminal Minds (så bra!), The Big Bang Theory, Cougar Town & Dollhouse. Plus Vänner, Supernatural, New Girl, Once Upon a Time, Teen Wolf, Merlin mfl. :)

Svar: Tack så jättemycket för alla tips! Har funderat på att titta på någon superhjälte-serie kanske ska göra det snart! :)
inutienbok.blogg.se

7 Rebecca R:

Åh jag älskar Bones! Skulle kunna rekommendera serien jag precis tittade klart på, White Collar. Den är riktigt bra och rekommenderar den starkt! Ha det bra. :)

Svar: Bones är verkligen min favoritserie just nu! Längtar tills jag kan se säsong 11. Tack så mycket för tipset! Du får ha det så bra du med! :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: