Månadslista - Augusti

Lästa böcker: 4st
City of Fallen Angels
Maze Runner - I dödens labyrint
City of Lost Souls
Sätt mig i brand

Engelska böcker: 2st

Andra böcker: 0

Ljudböcker på svenska: 0

Ljudböcker på engelska: 0

 

Recenserade böcker: 8st
Du glömde säga hej då
City of Glass
Nyckeln
Rädda mig inte
Utvandrarna

Påbörjade serier: 
Maze Runner

Avslutade serier: 0

Bokhändelser: 0

Bästa bok: Maze Runner - I dödens labyrint

 

Böcker jag ser fram emot:
Allegiant
Four

 

Köpta böcker: 0

Utmaningar/tävlingar: 1

Boktyckes läsutmaning 2014

 

Augusti kunde ha blivit en betydligt bättre läsmånad, men nu har skolan dragit igång och jag har en hel del annat att göra. Jag har dessutom blivit tvungen att byta ut min vanliga kvällsläsning mot annan läsning. Det hela ledde till att det bara blev fyra böcker lästa i augusti, men det var fyra bra böcker. City of Fallen Angels och City of Lost Souls var bättre än väntat och Maze Runner - I dödens labyrint var riktigt, riktigt bra! Även Sätt mig i brand bidrog till bra läsning. Jag hoppas jag snart får tid för mer läsning för jag har två bra böcker som väntar på att bli lästa! 


Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Oj så mycket du läser :) Go helg!

Svar: Det blir lite böcker då och då! :) Tack detsamma! :)
inutienbok.blogg.se

2 Nilmas Bokhylla:

Gaah, jag är så nyfiken på The Maze Runner alltså!

Svar: Det är verkligen en superbra bok! Läs den!! :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: