Månadslista - Mars

Lästa böcker: 2st
Kaffe med rån
Den röda pyramiden
 

Engelska böcker: 0

 

Andra böcker: 1
Fyra kvinnor, fyra flickor

 

Ljudböcker på svenska: 0

Ljudböcker på engelska: 0

Recenserade böcker: 3st

Påbörjade serier: 2st
Pensionärsligan
Kanekrönikan

 

Avslutade serier: 0

Bokhändelser: 0
 

Bästa bok: Den röda pyramiden

Böcker jag ser fram emot: Den unga eliten

Köpta böcker: 3st
Seven Up
Hard Eight
To the Nines

Utmaningar/tävlingar: 2
Läsutmaningen 2015
Kaosutmaningen 2015

Solen skiner och det är verkligen vår nu. Det är så härligt! Det är snart dags att börja läsa utomhus. Den här månaden är jag positivt överraskad över att jag har läst tre böcker för jag trodde att det bara var två. I april vill jag läsa fler böcker och någon engelsk bok eftersom jag inte har läst någon sådan på tre månader. I mars tyckte jag bäst om Den röda pyramiden av Rick Riordan. Den var spännande, fantasifull och glad. En perfekt start på mitt läsande av Riordans böcker helt enkelt. I april hoppas jag hinna läsa Den unga eliten av Marie Lu. Jag gillade hennes Legend-trilogi och Den unga eliten verkar spännande. 


Kommentarer:

1 Elin - Bokparadiset:

Jag läste precis utan den Unga eliten och det är såå sjukt bra! Absolut den boken jag tycker du borde plocka upp härnäst!

Svar: Åh! Jag blir så sugen på att läsa den nu!! Jag läser just nu två böcker så de måste jag läsa ut först, men sedan så. Ser fram emot det! :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: