Läsmål 2015

Det är dags att sätta upp lite små ledstjärnor för läsningen och bloggen under 2015. Jag kommer att fortsätta ungefär som förra året, men försöka skriva lite mer här än jag gjorde under vissa perioder förra året. I år är jag också med i två läsutmaningar och jag hoppas såklart att det här kommer att bli ett bra läsår både för mig och er. Lycka till med era mål och er läsning! :)
 
Målen:
    => fortsätta skriva recensioner som jag gjorde 2014 
    => fortsätta att läsa de böcker som finns hemma
    => läsa 15 stycken engelska böcker
    => läsa 51 stycken böcker
    => läsa minst 1 bok varje månad
    => fortsätta låta läsningen vara något positivt
 
 
Utmaningarna: 

Kommentarer:

1 Lena:

Lycka till med dina läsmål! :)

Svar: Tack så mycket! :)
inutienbok.blogg.se

2 Petra:

Lycka till! :)

Svar: Tack så mycket! :)
inutienbok.blogg.se

3 Hannah:

Bra mål du har! :)
Alltså, jag måste fråga! I vilket program redigerar du dina bilder? För jag tycker de blir så sjukt fina! Vill ha lika fina jag själv! Skulle kunna gissa på gimp , eller tyvärr Photoshop! men, det kan ju vara något helt annat! Sen antar jag att du fotograferar med en bra kamera , medans jag tar med min mobil! x) / Hannah

Svar: Tack så mycket! Jag redigerar tyvärr inte bilderna till bloggen så ofta eftersom jag inte har tid, men när jag gör det använder jag photoshop. När jag bara lägger på en liten effekt eller text så använder jag PicMonkey som är en gratis internetsida. Den är faktiskt riktigt bra! Jag fotograferar med en Canon 650D. :)
inutienbok.blogg.se

4 Johanna:

Vilka bra mål! Personligen tycker jag att det är kul att sätta upp små direktiv att försöka nå under året - utmaningarna är ju riktigt kul. Upplever dock att det är minst lika viktigt att behålla läsglädjen, så du verkar ha en riktigt bra balans! :D

Svar: Tack! Jag håller med dig. Det absolut viktigaste är ju att läsningen ska vara något roligt och positivt! :D
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: