Bok till film tag 2

 Jag har blivit taggad av Anna på Bookshelf och det är dags att göra taggen. Tack så mycket för den! :)
Jag ska alltså försöka hitta en passande gif till filmer som Anna har bestämt.
 
City of Bones
Nu har jag alltså sett City of Bones! Vad jag tyckte om filmen kan ni läsa här
 
Kalle och Chockladfabriken
Jag har för mig att jag har sett filmen, men det var ett tag sedan. Jag tror att jag tyckte om den.
 
Systrar i Jeans
Jag har varken läst böckerna eller sett filmen, men det vill jag göra! 
 
The Shining
Den vågar inte jag se på! Haha råkar vara en fegis.
 
The Great Gatsby
 Jag har lyssnat på ljudboken och vill se filmen. Den verkar bra! 
 
När lammen tystnar
Det är nog inte riktigt min typ av film.
 
Brokeback Mountain
 Jag vet inte, helt enkelt. Ska jag se den?
 
Tryck på gif:en för att komma till källan. 
Här är mitt första bok till film - inlägg. 

Kommentarer:

1 Amanda:

Brokeback Mountain är sååå fin! Den borde du verkligen se :)

Svar: Vad kul att höra! :)
inutienbok.blogg.se

Kommentera här: