Månadslista - Maj

Lästa böcker: 7st

Utvald

City of Bones

Insurgent

City of Ashes

Falla sönder

Skuggan av Anna

Tusen bitar saknas

 

Engelska böcker: 2st

Andra böcker: 1

Ljudböcker på svenska: 0

Ljudböcker på engelska: 0

 

Recenserade böcker: 9 st

Chanslös

Hemlös

Noras val

Änglarnas kamp

Divergent

 

Påbörjade serier: 1

The Mortal Instrument

 

Avslutade serier: 1

Matchad-trilogin

 

Bokhändelser: 0

Bästa bok: 

City of Bones

Insurgent

 

Böcker jag ser fram emot: 

Allegiant

Four

Sätt mig i brand

 

Köpta böcker: 0

Utmaningar/tävlingar: 1

Boktyckes läsutmaning 2014

 

Ännu en månad jag är nöjd med. Jag tror jag har kommit in i ett bra läsflyt där jag läser lite även om jag inte har tid och det på så sätt blir ett antal böcker varje månad. Det är skönt nu när man kan gå ut och läsa också. Dessutom har jag läst många bra böcker den här månaden. City of Bones var jättebra likaså Insurgent. Skuggan av Anna var verkligen också bra och jag gillade Falla sönder och Tusen bitar saknas. Månadens enda besvikelse var City of Ashes. Jag hoppas resten av The Mortal Instruments - serien är bättre!


Kommentera här: