Årslista 2013

Lästa böcker: 48st 

Engelska böcker: 1

Holes - Louis Sachar


Engelska ljudböcker: 5st

Diving In

Little Bee

Juliet Naked

Finger Lickin' Fifteen

The Last Runaway

 

Andra böcker: 1

Berättelser från Engelsfors - Sara Bergmark Elfgren, Mats Strandberg

 

Recenserade böcker: 16st (av 24st)

Påbörjade serier: 11st

Spejarens lärling

Ädelstenstrilogin

Delirium

Hush Hush (Fallen ängel)

Elsas mode

Systrarna Cahill

Varma kroppar

True Blood/Sookie Stockhouse

Rör mig inte

Lydias hemlighet?

Emigrationsserien

 

Avslutade serier: 3st

Ädelstenstrilogin

De utvalda

Elsas mode

 

Bokhändelser: 2st

Kärrgruvan

Bokmässan

 

Bästa böckerna: 

Ädelstenstrilogin: Rubinröd, Safirblå, Samragdgrön

Sanningen om Alice

Rör mig inte

Deliriumtrilogin: Delirium, Pandemonium, Rekviem

Hemligheternas rike

Farlig förmåga

Himlen börjar här

 

Det har varit ett helt okej bokår och också året då jag skapade den här bloggen. Jag är lite besviken över att jag inte läste en enda bok i november och att jag ligger efter med recensionerna, men är ändå ganska nöjd. Jag har också fått uppleva bokmässan och träffat författarna Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren 2013.

Kommentera här: